Winactie: Woezel verstoppertje

Kerstmis! Tijd daarom voor een leuke winactie, toch? Heb ik volgers met kleine kinderen? Wij kregen van Identity Games namelijk Woezel Verstoppertje Spelen om te reviewen. Aangezien ik zelf Nijntje Verstoppertje Spelen te koop heb gezet omdat mijn meiden er te groot voor zijn, gaat dit mooie splinternieuwe spelletje in de verloting.

DSC_0003

Ik kan er wel een leuke review over schrijven, ook al is het even geleden dat mijn dochters met Nijntje Verstoppertje Spelen speelden. Vooral als je ukkepukkies hebt die net kunnen lopen (of de razendsnel de kamer doorkruipen), is dit namelijk heel schattig vermaak. En het maakt niet uit of je dit spel in de Nijntje variant, de Woezel variant of zelfs Dora, Bumba etc hebt.

Hoe werkt het?

Stop batterijen in het poppetje. Zet hem aan en hij maakt om de zoveel tijd geluid. Dan roept het popje zinnetjes als “kun je me vinden?” en “ik ben verstopt”. Als je dreumes even niet kijkt (of stuur ze even om een hoekje, laat ze ogen dichthouden, …) verstop je het popje. Je kindje kan nu gaan zoeken. Aan de geluidjes kan hij horen waar het popje ongeveer verstopt moet zijn. Er zitten leuke kaartjes in de doos, die je in combinatie met het poppetje kunt gebruiken. Dat hebben wij echter nooit gedaan. Zonder was het al mooi genoeg.

Hoe ging dat bij ons?

Toen we dit spel net hadden, was vooral de oudste een blij ei. De jongste was pas een half jaar en kon nog niet meedoen. Zodra ze het popje hoorde verscheen er een glimlach van oor tot oor. “Nijijiijijijijijntje!” riep ze keihard door de kamer. “Ben je nou?” Het duurde even voor ze doorhad dat je moet zoeken waar het geluid vandaan komt. Het was echt zo schattig! En het is erg leuk om verstopplekken te bedenken. Achter je rug, in de speelgoedbak, achter het gordijn… Het enige nadeel vond ik destijds dat het zo verslavend werkt voor je kind en jij als ouder dus continu dat ding moet verstoppen en niet even rustig kon zitten. Bij de tweede was dit makkelijker. Toen verstopte grote zus Nijn en kon haar zusje hem zoeken. Diverse neefjes en nichtjes hebben dit spelletje ook en eigenlijk alle ouders die ik spreek zijn enthousiast.

Heb jij hem nog niet?

Ontbreekt dit spelletje nog bij jouw dreumes in de kast? Doe een bod op onze 2e hands Nijntje (met doos en kaartjes, zonder batterij) of doe mee aan de winactie waarbij je dus kans maakt op Woezel Verstoppertje Spelen. Laat hieronder een bericht achter voor wie je wilt winnen.

Winnaar is geworden: Liesbeth! Van harte, je hebt een mailtje ontvangen voor de afhandeling.

48 gedachtes over “Winactie: Woezel verstoppertje

  1. Chantalle zegt:

    Super leuk! Ik heb zelf geen kinderen maar zou het graag willen winnen voor mn petekindje. Ze is echt helemaal gek op woezel, dus ze zou er super blij mee zijn!

    Like

  2. Marloes L0es0e zegt:

    Wauw wat een leuk spelletje! Mijn dochter van 14 maanden loopt altijd met spulletjes achter de rug en dan zegt ze ieeeessss?? Ieeesssss?? Dan haalt ze het speelgoed achter haar rug vandaan en zegt ze ontzettend blij daaaaaaaaahhhhhh!! Wat zou het toch leuk zijn als ze op zoek kan gaan naar nana (Woezel en pip noemt ze zo door het liedje lalala van Woezel en pip haha)

    Like

  3. ilsiee zegt:

    Heee helemaal superleuk & lief dat je dit organiseert voor de lezers van je blog!
    Ik doe ook graag mee voor mijn kleine mannetje, die in januari 2 word.. Zal super zijn om hem hiermee te verrassen! ๐Ÿ˜‰
    Alle verplichte stapjes doorlopen,
    Groetjes ilsiee

    Like

  4. Leila zegt:

    Ik doe heel graag mee voor mijn kleine nichtje van 2 jaar. Ze is gek op Woezel en Pip en heeft al een kleine verzameling aan boekjes en knuffels. Dit zou ze super leuk vinden, want zelf speelt ze ook al weleens verstoppertje. Handjes voor haar eigen ogen : waaaaar ben jeeeee. Heel lief!

    Like

  5. Erica zegt:

    Voor mijn dochtertje. Zij is gek op Woezel en Pip. Gelukkig is zij fan van deze schattige en hondjes. Ik vind dat de huidige tekenfilms/speelgoedfiguren al snel gewelddadig zijn en grof taalgebruik toepassen. Jammer! Laat de kinderen kind blijven. De Tovertuin blijft gelukkig nog onschuldig en vreedzaam!

    Like

  6. Will zegt:

    Wat een leuk spelletje
    Ik heb vijf kleinkinderen in de leeftijd van 1 tot 5 jaar en ik zie ze al verstoppertje spelen met Woezel en Pip. Wat zal dat gezellig zijn. Voor hen waag ik een kansje.

    Like

  7. Marian zegt:

    Laatst waren we op bezoek bij het dochtertje van een vriendin van mij en die hadden dit spel, mijn zoontje vond het helemaal fantastisch! Wat zou het leuk zijn als hij het nu ook thuis kan spelen.

    Like

  8. Melissa Polfliet-deJonge zegt:

    Super leuk! Liam speelt deze heel af en toe bij zijn nichtje maar dan in de nijntje variant. Hij vind het echt geweldig. Zelf is woezel zijn grote vriend. Dus als ik hem hiermee kan verassen zal hij wel heel erg blij zijn. Dat word speuren en spelen met woezel ๐Ÿ˜€

    Like

  9. Jolijn vink zegt:

    Voor mijn zoontje hij heeft ook een woezel en pip kamerWat een geweldige kans die laat ik niet aan me voorbij gaan ๐Ÿ€ ik ga het toch proberen ik heb geliked en natuurlijk gedeeld.
    Het zou toch geweldig zijn om te winnen ik ga iedereen uitnodigen om mee te doen en jullie pagina een like te geven. Onwijs gaaf ik ga hier enorm voor duimen ๐Ÿ’• het zou je maar overkomen ik zou er zo enorm blij mee zijn ๐Ÿ€ net voor de feestdagen is dit natuurlijk echt een knaller โค ik hoop het zo spannend ik ga jullie pagina in de gaten houden spannend mischien mag ik wel de gelukkige zijn duim duim duim ๐Ÿ˜Š

    Like

  10. Anton Hompe zegt:

    # Ik heb Woezel & Pip enige tijd gelden voor gelezen op een voorleesdagje bij mijn kleindochters in Lelystad en met wat grappen en grollen door deze opa toegevoegd was het een bijzondere en geslaagde ochtend…………..dus dit zou daar een mooie herinnering aan kunnen worden.
    succes iedereen en allen mooie feestdagen en gezond goede start van het nieuwe jaar ***

    Like

  11. Bianca Hoogduin zegt:

    Ik zou hem graag willen winnen voor mijn neefje om lekker bij zijn tante te spelen. Hij is altijd wat verlegen als hij komt, en met verstoppertje komt hij uit zijn schulp. Mijn dochter van 4 speelt dit altijd met hem en dan zit hij snel te lachen. Hij is dol op Woezel en Pip en dan ook nog een verstoppertje spel….wat zou het onwijs leuk zijn.

    Like

  12. mareen zegt:

    super voor mijn dochter eva. ze is 4 en altijd alles kwijt ๐Ÿ™‚ wie weet vind ze niet alleen woezel terug maar ook al haar andere spullen die ze kwijt is…

    Like

  13. Ramona zegt:

    Hoi!

    Wat een gaaf Woezel en Pip spelletje.
    Vooral omdat wij 2 kleine kinderen hebben, die nu in de fase van SAMEN verstoppertje spelen zitten. Heel erg leuk!
    En ook al snapt de jongste (bijna 2 jaar) nog niet helemaal wie er aan de beurt om te gaan zoeken / nog niet tot 10 kan tellen, de oudste (4 jaar) snapt het perfect.
    Dus het zou voor beide erg leuk, grappig zijn als Woezel nu ook met ze mee mag gaan doen.
    En ik vind het niet erg om Woezel voor ze te gaan verstoppen ๐Ÿ™‚
    En een revieuw als tegenprestatie is hier ook geen enkel probleem ๐Ÿ˜‰
    Mooi verjaardagskado en een leuk spelletje voor de nu (bijna) lege spellenkast ๐Ÿ™‚
    Dus bij deze; graag maken wij kans!

    Gr ramona

    Like

  14. Kimberley zegt:

    Voor mijn kleine neefjes, die helemaal gek zijn van Woezel en Pip.
    Ik zie ze niet zo heel vaak dus het zou leuk zijn als we dan een super leuk spel kunnen doen, waarbij ze lekker kunnen lachen en het hopelijk snel weer willen spelen.

    Like

  15. Linda Raaijmakers zegt:

    Voor onze tweeling Lucas en Eva. Zij hadden Nijntje verstoppertje voor hun verjaardag gekregen. Nu deed dat Nijntje het helemaal niet en degene die het gegeven had had de bon niet meer. Dus ze hebben dat nooit kunnen spelen ๐Ÿ˜ฆ best zielig. Aangezien ze dol zijn op woezel en pip zullen ze dit helemaal geweldig vinden ๐Ÿ˜€

    Like

Geef een reactie

