Poldermama verhuist!

Lieve volgers, wordpress-abonnees, e-mailabonnees en Bloglovin volgers, zoals ik eerder schreef gaat Poldermama het iets minder kneuterig aanpakken in 2016. Ik verhuis mijn blog naar Marstyle.nl. Per 1 januari zal ik daar voortaan posten. Uiteraard blijf ik de blogs delen op Twitter en Facebook, dus mijn volgers daar zullen niet veel merken van de switch.

Ik had alleen door allerlei druktes niet de benodigde tijd om de laptop van mijn man te claimen. Ook nu schrijf ik dit blogje vanaf mijn vertrouwde ipad. Nog niet de complete blog is verhuisd, de beoogde structuurwijziging in het menu is nog niet doorgevoerd, maar je moet ergens beginnen. En 1 januari is een mooie datum hiervoor toch?

Mijn huidige blog heeft deze maand ruim de 1700 bezoekers overschreden, wie weet tik is vanavond zelfs de 1800 aan… Ik hoop heel erg dat jullie mij ook op het nieuwe domein willen blijven volgen. Al is dat voor iedereen, mijzelf incluis, even wennen 🙂

image

In plaats van de blogverhuizing deed ik deze oudejaarsavond een spelletjesmarathon met mijn dochters.  Oliebol ze vanavond! Zie ik je terug op Marstyle.nl?

Geef een reactie

